Popis

Nakladatelství Epocha si přálo dostat spisovatele s nádechem kontroverze Františka Kotletu do mainstreamových médií a pomoci tak prodeji jeho nové knihy Underground: Revoluce. Dalším úkolem bylo přesvědčit veřejnost, že fantasy je pro všechny. Chtěli tak proniknout za bariéru oborových médií a oslovit širší publikum potenciálních čtenářů. Jejich největším přáním bylo sledovat spisovatele v televizní talk show.

Řešení

S nakladatelstvím a Františkem jsme si schválili cílová média a pustili se do práce. K výjimečné postavě Kotlety jsme zvolili i netradiční způsob komunikace. Vytvořili jsme poutavou interaktivní prezentaci představující Františka Kotletu a nabídku zajímavých témat, o kterých spisovatel umí barvitě hovořit. Prezentaci jsme zaslali vytipovaným novinářům a začali s domluvou výstupů.

Výsledky

Zprostředkovali jsme velké rozhovory pro Forbes, E15 a aktuálně nejsledovanější talk show 7 pádů Honzy Dědka. O spisovateli z Bruntálska se tak dozvědělo skoro celé Česko. Naši téměř tříměsíční misi fantasy je pro všechny jsme úspěšně dokončili a Kotletova osobnost i díla oslovila nové potenciální fanoušky.


Mediální výstupy

Další case studies

Pojďme společně pracovat

Pomáháme firmám rozšiřovat dobrou pověst a vést s médii, influencery i zákazníky autentický dialog.

Kontaktujte nás