Slevomat je českým e-commerce gigantem, který se soustředí na zprostředkovávání zážitků. Pro zákazníky je synonymem široké nabídky, garance spokojenosti i zákaznické péče. V rámci vánoční kampaně si společnost nechala vypracovat průzkum od agentury Behavio Labs. Ten odhalil, kolik Češi utratí za nechtěné vánoční dárky a co by si naopak přejí pod stromečkem najít. Se Slevomatem jsme si určili cíl dostat jejich vánoční kampaň do médií s co největším dosahem a udržet konstantní mediální prezentaci až do Vánoc. A samozřejmě představit zážitky jako dárek, který je v Česku oblíbený!
Našim úkolem bylo oslovit stávající i potenciální zákazníky s cílem představit špatné vs. dobré vánoční dárky. Vybrané novináře jsme informovali o výsledcích výzkumu, které zaujaly redaktory napříč domácími, ekonomickými a lifestylovými rubrikami. Materiály a komunikace na sociálních médiích odkazovaly na pro výzkum vytvořenou microsite. Celou komunikaci jsme podpořili i redakčními tipy o slevových akcích jako byl např. adventní kalendář.
Slevomat a jeho průzkum jsme od konce listopadu až do 24. prosince dostali do téměř všech mainstreamových médií. Výsledky i nejbizarnější dárky se podařilo prosadit v programech rádií i televizních reportáží, které byly odvysílané ve večerních zprávách. Mezi přední online média, ve kterých se průzkum objevil, patří Seznam Zprávy, iDNES nebo Novinky. Splnili jsme tak ambiciózně nastavené cíle, které jsem navíc několikanásobně překonali. Slevomat byl v předvánočním období spojen s tématem výběru vhodných vánočních dárků a mediálně si ho přivlastnil.
Počet výstupů: 37
Imprese: 15 849 875
Novinky.cz Svetr nebo kniha pod stromečkem mohou zklamat
iDNES.cz Po čem Češi touží. Domluvit se na vánočním dárku není ostuda, říká průzkum
Seznam Zprávy Češi za nechtěné dárky utratí půl miliardy. Data radí, na co vsadit
TN.cz PRŮZKUM: Češi jsou na vánoční dárky nároční. Chtějí vědět, co dostanou
Pomáháme firmám rozšiřovat dobrou pověst a vést s médii, influencery i zákazníky autentický dialog.